مقالات

بررسی انواع اندام زنانه و تیپ و استایل مناسب هریک

بررسی انواع اندام زنانه و تیپ و استایل مناسب هریک

بررسی انواع اندام زنانه و تیپ و استایل مناسب هریک

ما در این مقاله به بررسی انواع اندام زنانه و تیپ و استایل هر یک خواهیم پرداخت پس ما را تا انتهای متن همراهی کنید .بانوان  عزیزی که به دنبال زیبایی و جذاب تر دیده شدن هستند مطمئنا با بررسی انواع اندام زنانه و تیپ و استایل مناسب هریک می توانند بهترین گزینه برای انتخاب بهترین لباس ها پیدا کنند. همه ی مدل های اندام زنانه زیبا هستند پس اندام تان را دوست داشته باشید و متناسب با آن بهترین آیتم را انتخاب کنید و مثل الماس بدرخشید. با توجه به مدل های اندامی بسیاری که هم در بین خانم ها و هم در بین آقایون موجود است محققان آن ها را دسته بندی کرده و در نهایت محدود تر کرده اند تا هر فرد با استایل خود راحت تر آشنا شود.

بررسی اندام الماسی شکل زنانه و تیپ و استایل مناسب آن

در بررسی هایی که در مورد اندام الماسی زنانه شکل گرفته است متوجه می شویم که دور سینه در این بانوان اندازه کوچک و یا متوسط دارد. دور کمر بزرگ تر از باسن و در نهایت ساق پاها پهن تر و درشت تر به نظر می رسد. در اندام الماسی شکل شانه ها کوچک تر از باسن دیده می شود و اندازه دور کمر به سمت شانه ها به تدریج کم می شود.

پیشنهاد سایت فروشگاهی ایشا به بانوان عزیز انتخاب لباس هایی است که سرشانه آن ها را پر تر و کمر را باریک تر نشان می دهد است تا توازن لازم ایجاد شود. انتخاب لباس هایی با آستین پفی، مدل پرنسسی، یقه های قایقی، یقه های حلزونی، یقه هایی با برگردان بلند، پوشیدن بلوز با دامن، استفاده از لباس هایی که دور یقه تزئینات بیشتری دارند، دامن های فن بدون حجم، پیراهن هایی که خط کمرشان زیر سینه قرار می گیرد و پارچه های تیره رنگ برای پایین تنه گزینه های مناسبی هستند.

اما از انتخاب  شلوار های دم پا گشاد، کت و ژاکت های کوتاه، شلوارک های تنگ و گشاد، انواع دامن های کوتاه، بلوز ها و یا پیراهن های یقه باز، بالا تنه های تنگ و چسبان برای پوشش خود خود داری کنید.

بررسی اندام الماسی شکل زنانه و تیپ و استایل مناسب آن

بررسی اندام گلابی شکل زنانه و تیپ و استایل مناسب آن

در اندام زنانه ای که گلابی شکل است دور باسن از دور سینه بزرگ تر است و دور کمر کم کم به باسن می رسد. در نظر داشته باشید این دسته از خانم ها با چاق و لاغر شدن های پی در پی اختلاف بین سینه و باسن شان زیاد و کم می شود. به علت پهن بودن باسن این خانم ها کمر باریک تر دیده می شوند که مورد پسند بسیاری از بانوان است.

پیشنهاد ایشا برای این دسته از خانم های زیبا انتخاب دامن های چین دار، لباس هایی با رنگ روشن برای بالا تنه و رنگ تیره برای پایین تنه، انتخاب ژاکت هایی تا قد کمر پیشنهاد می شود. خانم هایی با اندام گلابی شکل ازادند تا لباس های مجلسی انتخاب کنند که بازو ها و شانه های شان بیرون و آشکار باشند.

بررسی اندام گلابی شکل زنانه و تیپ و استایل مناسب آن

بررسی اندام گلدانی شکل زنانه و تیپ و استایل مناسب آن

در مدل گلدانی اندام زنانه خانم ها دارای سینه، کمر، شکم و بالای شکم بزرگی هستند و دور سینه و کمر آن ها تفاوت چندانی ندارد، دور باسن این دسته از خانم ها باریک و پا های بلند و کشیده ای دارند. پیشنهاد می کنیم این دسته از خانم ها شلوار های گشاد و پیلی دار، دامن های کلوش کوتاه، بلوز های آستین رگلان، گردنبد های ظریف، بوت های کوتاه و تا زیر زانو، استفاده از تن رنگ های تیره و انتخاب کمر بند در دور کمر، پیراهن هایی که در کمر برش خورده اند، استفاده از جزئیات کم در بالاتنه و غیره…. استفاده کنند.

خانم هایی با اندام گلدانی تا جای ممکن از پوشیدن شلوار راسته و یا چسبان، جوراب شلواری، دامن راسته بلند، دامن های چسبناک کوتاه، آستین های پفی یا پرنسسی، گردنبند های بزرگ، کت هایی که روی پیراهن دکلته می پوشند و غیره…. خود داری کنند تا خوش استایل تر دیده شوند.

بررسی اندام گلدانی شکل زنانه و تیپ و استایل مناسب آن

بررسی اندام مثلث وارونه شکل زنانه و تیپ و استایل مناسب آن

خانم هایی که اندام مثلث وارونه دارند معمولا دارای سرشانه و سینه هایی به نسبت بزرگ تر از کمر و باسن هستند. این خانم ها فاق کوتاه و پاهای بلند و صافی دارند. بالا تنه شان کوتاه و پهن و پایین تنه باریک تری دارند. پیشنهاد سایت فروشگاهی ایشا  برای این دسته از بانوان عزیز انتخاب شلوار هایی با دمپای گشاد، دامن های بلند، انتخاب لباسی با تن تیره و شلوار هایی با رنگ روشن، انتخاب پارچه های ظریف برای بالا تنه، پارچه های ساده با نقش های ریز، استفاده از جزئیات عمودی در بالا تنه، استفاده از لباس های فونی که از زیر بغل به تدریج پهن می شوند و غیره….. است.

خانم هایی با اندام مثلث وارونه از پوشیدن شلوار های چسبان، دامن های تنگ، استفاده از اپل، کوتاه های کوتاه، لباس یا مانتو هایی با مدل کیمونو و آستین های سر، استفاده از دستمال گردن، انتخاب پارچه هایی با گل های برجسته حتما خود داری کنند.

بررسی اندام مثلث وارونه شکل زنانه و تیپ و استایل مناسب آن

بررسی اندام مستطیلی شکل زنانه و استایل مناسب آن

خانم هایی با اندام مستطیل شکل دارای سرشانه، کمر و باسنی با یک اندازه و مانند مستطیل هستند. در این دسته از خانم ها چاقی و لاغری شان هیچ تاثیری روی باریک شدن کمر شان نخواهد داشت. این خانم ها سینه ای متوسط و قفسه سینه ی بزرگی دارند‌.

پیشنهاد می کنیم این خانم ها لباس هایی با سر و گردن باز و یا به عبارتی دکلته، ژاکت یا کت های بلند، پیراهن هایی با یقه های بزرگ، استفاده از تن رنگ های شاد برای پایین تنه، دامن های چک دار، انتخاب چندین لباس یا به عبارتی لایه لایه لباس بپوشند.

بررسی اندام مستطیلی شکل زنانه و استایل مناسب آن

بررسی اندام سیبی شکل زنانه و استایل مناسب آن

این خانم ها با اندام سیبی شکل گردن کوتاه، سرشانه هایی نرم و گرد، فاصله ی بسیار کوتاه کمر تا سینه، بزرگ بودن دور سینه و دور کمر از دور باسن است. در این خانم ها دور سینه بزرگ ترین قسمت بدن یک خانم به حساب می آید.

این خانم ها حتما از بلوز و یا تاپ هایی با یقه هفتی باز، یقه ی بیضی باز، چهار گوش و دکمه خور که در ناحیه کمر قالب تن باشد استفاده کنند، دامن های دراپه، پیراهن هایی با یقه های بلند و برگردان انتخاب کنند از طرفی  انتخاب کمر بند برای دور کمر، کمر بند های باریک و تیره رنگ پیشنهاد مناسبی برای شما است.

بررسی اندام سیبی شکل زنانه و استایل مناسب آن

بررسی اندام ساعت شنی شکل زنانه و استایل مناسب آن

خانم هایی با اندام ساعت شنی شانه های ریز، سینه های بزرگ، کمر باریک و باسن گردی دارند و در نهایت اختلاف بین باسن و کمر ۲۵ سانتی متر می شود. این خانم ها دور سینه و دور باسن برابری دارند. این اندام بسیار استاندارد بوده و بسیار مورد پسند خانم ها است.

این دسته با توجه به سلیقه شخصی خودشان لباس های شان را انتخاب کرده و در کل هر چه بپوشند زیباست. اما اگر دوست دارند تا تمرکز بیننده را روی بالاتنه بگذارند می توانند از شومیز و تاپ هایی با یقه ی هفت و کت هایی با کمر تنگ استفاده کنند. اگر سینه های بزرگی دارید می توانید از پیراهن هایی با طرح چپ و راستی استفاده کنید. دامن های گشاد و کمربندی  نیز انتخاب خوبی برای شما محسوب می شود.

بررسی اندام ساعت شنی شکل زنانه و استایل مناسب آن

در این مقاله با انواع محدودی از اندام های زنانه آشنا شدید و در کل به بررسی انواع اندام زنانه و تیپ و استایل مناسب هر یک پرداختیم. این که چه لباسی و استایلی داشته باشیم کاملا با سلیقه ی شخصی افراد بستگی دارد اما مطمئنا با شناخت اندام ها و انتخاب گزینه های بهتر خوش پوش و خوش استایل تر به نظر می رسیم. بهترین و شیک ترین لباس های زنانه در هر رنگ و اندازه و طرحی را که بپسندید به راحتی می توانید در فروشگاه اینترنتی پوشاک ایشا  جست و جو کنید.

2 دیدگاه در “بررسی انواع اندام زنانه و تیپ و استایل مناسب هریک

  1. الهه گفت:

    فوق العادست

  2. مینا گفت:

    محشره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ پنج = 12