مقالات

بررسی انواع اندام مردانه و تیپ مناسب هریک | استایل مناسب برای اندام های مختلف مردانه

بررسی انواع اندام مردانه و تیپ و استایل مناسب هریک

بررسی انواع اندام مردانه و تیپ و استایل مناسب هریک

بررسی انواع اندام مردانه و تیپ مناسب هریک

آیا با مدل اندام تان آشنایی دارید؟ آیا می دانید چه استایلی برای اندام شما مناسب است و شما را بیش از پیش جذاب می کند؟ ما در این مقاله قصد داریم با بررسی انواع اندام مردانه و تیپ و استایل مناسب هر یک مهم ترین پارامتر انتخاب پوشاک مناسب را بشناسید. هر فردی در اندام خود انحنا هایی  دارد که با بدن فرد دیگر متفاوت است و همین تفاوت ها ظاهر مختلف اندام ها را می سازد. اما مطمئن باشید هر سلیقه و اندامی که داشته باشید سایت فروش لباس مردانه ایشا بهترین ها را برای شما فراهم خواهد کرد و در تلاش است تا نظر مشتری را جلب کند.

 

بررسی اندام ذوزنقه ای شکل مردانه و استایل مناسب آن

در بررسی هایی که انجام شده است اندام ذوزنقه ای مردانه علاوه بر زیبایی خاصی که به هیکل مردانه می دهد بسیار طرفدار دارد. در این مدل اندام اندازه سرشانه ها و قفسه ی سینه کاملا مشخص بوده و از بالا به پایین در یک راستا باریک می شود. در این هیکل مردانه چربی و پهلوی اضافی بسیار کمی وجود دارد و هر نوع لباسی برازنده ی این  فرد است.

این دسته از افراد هیچ مشکلی برای پیدا کردن لباس مناسب خود ندارند و عمدتا ً لباس هایی خریداری می کنند که اندام مردانه جذاب شان را بهتر نشان دهد. اگر دوست دارید مانند این افراد دیده شوید لباس هایی با راه راه های عمودی بپوشید تا قد بلند تر دیده  شوید و یا از پیراهن های چهار خانه استفاده کنید تا حجم بدن تان بیشتر به چشم بیاید.

انتخاب رنگ روشن مانند صورتی، یا کالباسی، ابی روشن، نسکافه ای، کرم و سفید به همراه شلوار مشکی یا سرمه ای یک گزینه ی بی نظیر برای آقایان با اندام ذوزنقه ای محسوب می شود. تنها نکته ای که باید آن را رعایت کرده و در نظر بگیرید این است که از پوشیدن شلوار های فاق کوتاه و خیلی تنگ بپرهیزید لباس های خیلی شل و لش هم نپوشید. همیشه روی سایز تان تمرکز داشته باشید.

 
استایل مناسب اندام ذوزنقه ای

بررسی اندام مستطیل شکل مردانه و استایل مناسب آن

در اندام های مستطیل شکل مردانه اندازه سر شانه ها با اندازه ی دور کمر یکی می باشد و این دسته از آقایان با عوض کردن سبک پوشش و ایجاد خطای دید می توانند سرشانه ها را پهن و کمرشان را باریک تر نشان دهند‌. پیشنهاد ایشا برای شما شیک پوشان استفاده از پیراهن هایی با طرح های افقی  در روی آستین ها و یا قفسه ی است.

کت هایی که سرشانه مشخص و ایستاده ای دارند یا سبک پیراهن های لایه لایه نیز گزینه های خوبی برای شما محسوب می شوند. آقایانی با اندام های مستطیل شکل بهتر است دور گردن شان را خالی نگذاشته و از شال گردن یا دستمال گردن استفاده کنند چرا که آن ها را بسیار جذاب می کند. حالا نوبت به خود داری کردن از پوشیدن یک سری لباس ها و طرح های مردانه است.

پیشنهاد می کنیم به هیج وجه از پیراهن هایی که طرح های عمودی دارند استفاده نکنید چرا که هیکل شما را نحیف نشان می دهند به جای آن در انتخاب انواع کت بافتنی، کت اسپرت، ژاکت و پلیور آزاد هستید. استفاده از کت اپل دار، طرح دار و یا جیب دار شانه های شما را عریض تر نشان داده و گزینه ی مناسبی برای شما مرد شیک پوش است.

 
 

بررسی اندام مثلث معکوس مردانه و استایل مناسب آن

در بررسی های انجام شده در اندام های مردانه به اندام مثلث معکوس می رسیم. در این مدل اندام شانه ها و قفسه سینه بزرگ تر از اندازه کمر است. اکثر آقایانی که این مدل اندام را دارند طبق یک سری حرکات ورزشی و رعایت اصول خاص که روی پاها و پایین تنه کار می کنند به راحتی به اندام ایده آل ذوزنقه ای می رسند.

و اما پیشنهاد ایشا برای این دسته از آقایان شیک پوش انتخاب پیراهن هایی با راه راه های افقی، تی شرت هایی با یقه ی هفت ساده، پیراهن های اسلیم مردانه و شلوار های راسته می باشد. شلوار های راسته سبب ایجاد توازن در بین بالا تنه درشت و پایین تنه ریز شما می شود. و اما در نظر داشته باشید به هیچ عنوان کت هایی که در قسمت سرشانه برجستگی دارند، لباس های یقه دار و غیره.‌‌‌… استفاده نکنید چرا که بالاتته شما را درشت تر کرده و اصلا جالب نیست.

استایل مناسب برای مثلث وارونه

بررسی اندام مثلثی شکل مردانه و استایل مناسب آن

طبق بررسی های مختلفی که روی انواع اندام مردانه صورت گرفته است به این نتیجه رسیده ایم که ممکن است یک آقا اصلا چاق نباشد و چربی اضافه ای هم نداشته باشد اما بر اساس استخوان بندی دارای اندام مثلثی باشید و یا در نواحی پهلو ها کمی چاقی موضعی داشته باشید. این مدل اندام دارای سرشانه و سینه کوچک در عوض شکم  و پهلوی عریض تر می باشد.

و اما پارچه و سبک کاری که سایت ایشا به شما عزیزان پیشنهاد می دهد انتخاب لباس هایی با پارچه ی راه راه عمودی که شما را اسلیم تر نشان می دهد، کت هایی که از لحاظ سرشانه کاملا مشخص و اپل دار هستند، کت های تک دکمه ای و غیره…. است. از انتخاب لباس یا کت هایی که از سرشانه آویزان هستند خود داری کنید.

انتخاب رنگ های سرمه ای، مشکی، قهوه ای تیره و در کل رنگ هایی که تن پر رنگ دارند در مناسب نشان دادن فرم بدن تان بسیار تاثیر گذار خواهند بود. گردن تان را با شال گردن و یا دستمال گردن نپوشانید و تا جایی که ممکن است تی شرت هایی که خط های افقی دارند انتخاب نکنید.  شلوار های جذب و چسبان را نپوشید، چرا که پا های شما را باریک و در قسمت کمر و پهلو شما را چاق تر نشان می دهند.

استایل مناسب اندام مثلثی شکل

بررسی اندام بیضی مردانه و استایل مناسب آن

مدل بیضی اندام مردانه قطعا مورد پسند هیچ مردی نیست اما در کل چاره ای نیست این دسته از افراد باید اندام خود را شناخته و بهترین مدل لباس خود را انتخاب کنند تا متناسب تر دیده شوند. پاها و سرشانه این دسته از آقایان باریک بوده و در قسمت میانی بدن شان چربی بسیاری وجود دارد.

اگر لازم باشد به این دسته از افراد بهترین مدل لباس را از سایت فروشگاهی ایشا پیشنهاد دهیم می گوییم لباس هایی را انتخاب کنید که راه راه های عمودی داشته چرا که باید کشیده تر دیده شوید، شلوار های راسته را انتخاب کنید، لباس های آستین بلند و شلوار های راسته اندام شما را بهتر می کند.

چکمه های بلند انتخاب کنید و سعی کنید در انتخاب کمربند دقیق باشید و از رنگ های تیره استفاده کنید تا نظر مخاطب را روی شکم تان جلب نکنید. از کت های تک دکمه ای استفاده کنید که شما را در قسمت کمر باریک تر نشان دهد. در نهایت پوشیدن لباس های تیره و شلوار های روشن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

استایل مناسب اندام بیضی شکل

در این مقاله به بررسی انواع اندام مردانه و تیپ و استایل مناسب هریک  پرداختیم. و شما متوجه شدید که بهترین انتخاب ها برای آن ها چیست پس توجه داشته باشید اگر خیلی دوست دارید خوش تیپ و خوش استایل دیده شوید  باید قوانین آن را هم رعایت کرده و از آن دسته لباس ها و شلوار هایی استفاده کنید که کاملا مناسب اندام مردانه شما باشد. جهت مشاهده نمونه کار ها، انواع کت، بلوز، تی شرت، شلوار،اور کت، سویشرت و غیره…. مردانه کافی است به سایت ایشا که بهترین کیفیت لباس و مقرون به صرفه ترین قیمت ها را دارد سر بزنید.

2 دیدگاه در “بررسی انواع اندام مردانه و تیپ مناسب هریک | استایل مناسب برای اندام های مختلف مردانه

  1. شیرین گفت:

    ممنون ازتون

    1. امیرحسین گفت:

      عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 − = شش