مقالات

استایل شیک مردانه | چگونه یک استایل شیک مردانه داشته باشیم؟

استایل شیک مردانه

قدم به قدم تا داشتن یک استایل شیک مردانه

اولین قدم برای خوش پوشی یک آقا انتخاب یک پیراهن یا شلوار سایز خودش است. توجه کنید هرگز از پیراهن سایز بزرگ و یا کوچک استفاده نکنید. انتخاب شما سایز تن تان باشد اگر گشاد باشد شلخته دیده می شوید اگر تنگ باشد باز هم آن کس که مورد آزار قرار می گیرد خود شما هستید.

  • اگر اهل ورزش هستید و اندامی متناسب دارید برلی داشتن یک استایل شیک مردانه لزومی به پوشیدن تی شرت های یقه باز نیست. پیراهنی را بر تن کنید که علاوه بر راحت بودن عضلات شما را نیز به رخ همگان بکشد.

  • تمام سعی تان را بکنید تا جایی که امکان دارد برای هر مناسبت یا مکانی فرم مخصوص آنجا را بر تن کنید. برای مثال برای یک دورهمی و یا جشن دوستانه استفاده از شلوار جین با تیشرت یا پیراهن گزینه مناسبی است از طرفی هم برای مکان های رسمی، مجالس مهم و یا محل کار کت و شلوار بهترین گزینه محسوب می شود.

  • تضاد و تطابق را در برای داشتن استایل شیک مردانه رعایت کنید. انتخاب یک تیپ سر تا پا آبی اصلا گزینه مناسبی نیست در مقابل آن تی شرت سفید و شلوار آبی فوق العاده خواهد بود. یا می توانید از شلوار آبی تیره و پیراهن آبی ملایم استفاده کنید.

  • به این قانون که هر لباسی مناسب یک اندام است توجه کنید. گاهی ممکن است دوست شما پیراهنی بر تن کند که بسیار برازنده و خوش استایل نمایان شود اما هنگامی که شما آن پیراهن را بر تن می کنید اصلا مناسب شما نباشد. برای اندام های مختلف سبک ها و سلیقه های متفاوتی هم وجود دارد در انتخاب بهترین ها دقت کنید.

  • همیشه با ساده ترین ها شبیه به افراد جنتلمن و میلیونر تمیز و مرتب لباس بپوشید. کمیت کیفیت دار را به اکثریت بی کیفیت ترجیح دهید. لباس هایی بر تن کنید که بسیار با کیفیت باشند و از داشتن لباس های فراوان بی کیفیت خود داری کنید.

 

استایل مردانه در بهار و تابستان

استایل مردانه شیک در بهار و تابستان 

در این فصل شما مجاز هستید راحت ترین لباس های مردانه تان را بر تن کنید. اما چه استایلی بزنید که شیک پوش تر از همیشه دیده شوید با ما همراه باشید. در فصل تابستان از پیراهن و یا شلواری استفاده کنید علاوه بر شیک بودن جنس خوب و خنکی هم داشته باشد. برای مثال انتخاب شلوار کتان می تواند کمک بزرگی باشد، چرا که علاوه بر شیک بودن با توجه به الیاف کتان و نخی که دارد هوا را به خوبی جریان داده و سبب خنک شدن شما می شود. به همراه شلوار کتان از تی شرت هم می توانید استفاده کنید که یک استایل غیر رسمی و در عین حال جذاب و مردانه است. انتخاب پیراهن های آستین بلند هم گزینه خوبی برای ترکیب با شلوار کتان محسوب می شود و یک استایل کژوال و یا اسپرت را برای شما می سازد. انتخاب پیراهن آستین بلند نخی با شلوار کتان یا جین راسته و یک کفش کالج تیپ تابستانی شما را تکمیل می کند.

اگر دوست دارید برای تابستان یک تیپ رسمی مردانه بزنید که علاوه بر دست و پا گیر نبودن، منظم و شیک باشد و شما را جوان و با طراوت نشان دهد از پیراهن مردانه سفید استفاده کنید. این رنگ برای ست کردن و هماهنگی با تمامی رنگ ها هم خوانی دارد. به این رنگ طوسی را اضافه کرده و برای شلوار تان انتخاب کنید. این رنگ هم مانند رنگ سفید به خوبی با بقیه رنگ ها هماهنگ می شود. قاعده تیپ مردانه اعلام می کند در انتخاب بعدی کت را همرنگ شلوار انتخاب کنید. اما شما می توانید قاعده این سبک را بشکنید و از یک کت تک سرمه ای  به همراه پیراهن سفید و شلوار طوسی استفاده کنید. در نهایت برای انتخاب کفش عجله نکنید و مطمئن باشید که کفش و کمربند چرم قهوه ای شیک ترین و جوان پسند ترین انتخاب برای استایل شیک تابستانه مردانه شما است.

استایل مردانه شیک در پاییز و زمستان

استایل مردانه شیک در پاییز و زمستان

این مسئله که هر مرد خوش پوش و خوش استایل روزانه از چه پوششی استفاده کند بسیار مهم است. فرقی نمی کند در چه فصلی از سال هستید شما با رعایت چند نکته کوچک حتی در سرمای زمستان نیز یک مرد خوش استایل به نظر می رسید. با نزدیک شدن فصل سرما پالتو ها جای گاه خاصی در کمد لباس های آقایان می گیرند. امروزه پالتو های بلند و اور سایز بسیار مد شده و بیشترین استفاده را دارند. عده ای هم به دلیل تنوع در رنگ و طرح انواع هودی و سویشرت از این دسته پوشش ها استفاده می کنند. شما مجاز هستید از هر رنگی که دوست دارید استفاده بکنید اما فراموش نکنید رنگ های تیره مثل سرمه ای و قهوه ای احساس گرمای بیشتری به شما می دهند. انتخاب یک شلوار جین مشکی به همراه یک نیم بوت مشکی و کاپشن تیره رنگ، استایل زمستاتی شما را تکمیل می کند منتها فراموش نکنید دست تان برای انتخاب رنگ پیراهن باز است چرا که مشکی به راحتی با هر رنگی ست می شود.

بعضی از آقایان علاقه خاصی به جنس چرم دارند، یک مرد خوش استایل بهترین فصل برای استفاده از جنس چرم را زمستان می داند. کاپشن، کت، بوت، کیف و از این قبیل وسایل که از چرم ساخته می شوند در بازار بیشترین میزان فروش را دارند. کیف و کلاه و کمربند از مهم ترین اکسسوری های مردانه برای تیپ های زمستانی مردانه محسوب می شوند. اکسسوری های زمستانه باید بسیار شیک و مطابق با رنگ و طرح لباس های شما باشند.

 

تاثیر مو دراستایل آقایان

تاثیر مو در استایل آقایان

مطمئنا مدل مویی که انتخاب می کنید می تواند نشان دهنده استایل تان باشد و ظاهر شما را جمع و جور نشان دهد علاوه بر آن روی شیک پوشی و جذاب تر دیده شدن شما هم بسیار تاثیر گذار است. از این رو به شما مرد خوش استایل پیشنهاد می کنیم در هر رده سنی که هستید روی انتخاب مدل موی فشن و یا کلاسیک خود تان حساسیت نشان دهید. اکثرا آقایان برای کوتاه کردن موهای شان تنها از یک مدل استفاده می کنند و با خود فکر می کنند اگر از مدل موی جدید استفاده کنند ظاهری نا مطلوب خواهد داشت. اهل ریسک باشید و زیبا ترین ها را امتحان کنید از تغییر نترسید و همیشه تمیز و مرتب بمانید. یکی از مدل های موی مردانه که تنوع بسیار بالایی هم دارد مدل موی کلاسیک است. بهتر است آقایان برای کوتاهی مو های شان از این دسته مدل مو استفاده کنند. انتخاب درست مدل مو علاوه بر زیبا تر نشان دادن چهره شما بر روی خوش استایلی و تکمیل پوشش تان نیز تاثیر گذار خواهد بود.

توجه داشته باشید که موهای تان را به دست یک ارایش گر کار بلد بسپارید تا مدل انتخابی برای شما را بر اساس ست، فرم صورت و قد مو های تان طراحی کند. اگر برای مراسم رسمی مو های تان را کوتاه می کنید بهترین انتخاب مدل ساده و کوتاه است. برای انتخاب روزانه نیز می توانید از مدل کوتاه فشن استفاده کنید البته این مدل شامل رسیدگی فراوان است اگر وقت رسیدگی به مو های تان را ندارید از این مدل استفاده نکنید. کوتاه کردن موها  بیشتر مناسب فصل گرم سال است تا از عرق کردن و آزار شما جلوگیری کند. در فصل سرد سال مجازید به راحتی موهای خود تان را در هر سبک و مدلی حالت دهید و کوتاه کنید.

3 دیدگاه در “استایل شیک مردانه | چگونه یک استایل شیک مردانه داشته باشیم؟

  1. ووردپرس گفت:

    عالی و فوق العاده

    1. نرگس گفت:

      عالیه

  2. محمدمهدی گفت:

    بسیار خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× پنج = 40